Služby zákazníkom 2.0

Služby zákazníkom 2.0

Riešenie postavené na platforme Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovať služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokálne služby naprieč všetkými kanálmi. Prepojte riešenie s najmodernejšími technológiami, akými sú machine learning, hlasová biometria, IoT, chatbot/mailbot či CoBrowsing a ľahko docielíte to, že zákazníci budú interakciu s vašou spoločnosťou milovať.

Súčasne zvýšite efektivitu kontaktného centra a back office na základe pokročilých analytík komunikácie naprieč všetkými kanálmi, ako aj produktivitu jednotlivých operátorov, zamestnancov a pracovných tímov.

Vďaka inovatívnemu riešeniu Služby zákazníkom 2.0 získate: 

  • nárast lojality zákazníkov
  • omnichannel obsluhu
  • self-service a komunita
  • manažment prípadov
  • manažment znalostí
  • sadu aplikácií podporujúcu záznam komunikácie, riadenie kvality, analytiky hlasu
  • umelú inteligenciu prostredníctvom virtuálnych agentov
  • agilné riešenie
  • a mnoho ďalších nástrojov a funkcionalít

Stiahnite si offering a zistíte: 

  • V čom je zaujímavé riešenie - Služby zákazníkom 2.0?
  • Ako prejsť k zákazníckému centru generejúcemu zisk.
  • Aké ďalšie moderné technológie a nástroje získate týmto riešením. 

 

Chcete mať zákaznícke centrum fungujúce na moderných a inovatívnych technológiách? Služby zákazníkom 2.0 - Millennium