Služby zákazníkom 2.0
Riešenie postavené na platforme Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovať služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokálne služby naprieč všetkými kanálmi. Prepojte riešenie s najmodernejšími technológiami, akými sú machine learning, hlasová biometria, IoT, chatbot/mailbot či CoBrowsing a ľahko docielíte to, že zákazníci budú interakciu s vašou spoločnosťou milovať.
Súčasne zvýšite efektivitu kontaktného centra a back office na základe pokročilých analytík komunikácie naprieč všetkými kanálmi, ako aj produktivitu jednotlivých operátorov, zamestnancov a pracovných tímov.
Vďaka inovatívnemu riešeniu Služby zákazníkom 2.0 získate:
- nárast lojality zákazníkov
- omnichannel obsluhu
- self-service a komunita
- manažment prípadov
- manažment znalostí
- sadu aplikácií podporujúcu záznam komunikácie, riadenie kvality, analytiky hlasu
- umelú inteligenciu prostredníctvom virtuálnych agentov
- agilné riešenie
- a mnoho ďalších nástrojov a funkcionalít
Stiahnite si offering a zistíte:
- V čom je zaujímavé riešenie - Služby zákazníkom 2.0?
- Ako prejsť k zákazníckému centru generejúcemu zisk.
- Aké ďalšie moderné technológie a nástroje získate týmto riešením.
Chcete mať zákaznícke centrum fungujúce na moderných a inovatívnych technológiách?