Retencia zákazníkov
Pri podnikaní nie je nič dôležitejšie, ako spokojný zákazník. Retenčná aplikácia je nástroj, ktorý zjednodušuje starostlivosť o zákazníka a cielené uspokojovanie jeho potrieb, bez zbytočného obťažovania. Zjednodušuje proces získavanie nových či lojálnych zákazníkov.
Retenčná aplikácia ponúka:
- všetky aktuálne, ako aj historické informácie o zákazníkovi a obchodnom prípade na jednom mieste;
- zvýšenie tržieb cielenejším ponúkaním produktov zákazníkom a vyššou aktivitou pri cross- a up-sale;
- odbremenenie od zbytočnej manuálnej práce a vyššiu efektivitu retenčných tímov;
- vyhodnocovanie a reporting, ktorý napomáha k lepšiemu riadeniu a optimalizácii procesov;
- okamžité informácie o aktivitách svojho tímu pre manažérov.
Stiahnite si offering a zistite:
- Prečo je Retenčná aplikácia pre vás zaujímavá?
- Čo všetko riešenie dokáže?
- Ako prebieha implementácia Retenčnej aplikácie?
- Aké výhody prinesie riešenie pre váš biznis?
Chcete si udržať existujúcich zákazníkov a efektívne manažovať ich retenciu?