Referencie

Sygic logo

Spoločnosť Sygic je slovenským výrobcom navigačných systémov pre širokú škálu mobilných zariadení. Spoločnosť bola založená v roku 2004 a dnes ponúka svoje GPS softvéry po celom svete vo viac ako 30 jazykoch. Produkty spoločnosti Sygic v súčasnosti využívajú milióny zákazníkov v 80 krajinách sveta. Spoločnosť Sygic sa umiestnila v rokoch 2007, 2008, 2010 a 2011 na popredných priečkach rebríčka „Deloitte Technology Fast 50″, ktorý hodnotí najrýchlejšie sa rozvíjajúce technologické spoločnosti v strednej a východnej Európe. Našim klientom je od roku 2011.

Implementácia CRM

Začiatok projektu: Jún 2011

Pre spoločnosť Sygic sme implementovali riešenie Microsoft Dynamics CRM. Cieľom implementácie bolo zefektívniť a skonsolidovať obchodný proces, integrovať ho s frontendovým zákazníckym portálom a účtovným systémom.

Na základe predošlých skúseností sa spoločnosť Sygic rozhodla doplniť pôvodne implementované riešenie Microsoft Dynamics CRM 2011 o časť pre koncových zákazníkov. Vzhľadom na to, že od prvotnej implementácie riešenia Microsoft predstavil viaceré aktualizácie, vykonali sme update celého systému. Toto riešenie umožňuje používateľom prístup cez webový prehliadač alebo prostredníctvom zásuvného modulu v programe Microsoft Outlook. Spoločnosť Sygic tiež využíva ERP systém Pohoda, do ktorého sme CRM integrovali.

Benefity implementácie Microsoft Dynamics CRM:

  • Aktualizáciou MS Dynamics CRM 2011 a integráciou údajov tak o firemných, ako aj o koncových zákazníkoch získala spoločnosť Sygic centralizovanú platformu na riadenie vzťahu so svojimi zákazníkmi. Má tak k dispozícii ucelený pohľad na to, ktoré produkty na akých zariadeniach používajú.
  • Importovali a očistili sme potrebné dáta o koncových zákazníkoch, aby sa do CRM systému nedostali neaktuálne alebo duplicitné informácie. Sygic už teda nemusí tieto činnosti robiť manuálne, čím nepriamo dochádza k úspore nákladov.
  • Obchodníci Sygicu získali prostriedok na meranie svojho výkonu a plnenia nastavených KPI (množstvo nových objednávok).
  • Marketingoví pracovníci získali nástroj, ktorý im umožní presnejšie cielenie marketingovej komunikácie.
  • Aktualizované CRM slúži aj vďaka integrácii s ERP systémom (možnosť spracovanie faktúr a objednávok) ako nástroj na každodennú prácu zamestnancov.
Stiahnuť prípadovú štúdiu (pdf)