CRM pre správu klientov zo segmentu malých a stredných podnikov
Slovenská sporiteľňa má vo svojom portfóliu viac ako 30 % firiem zo segmentu SME. Klientske dáta, ako aj evidovanie vzťahu s nimi, boli spracovávané v rôznych systémoch a neboli dostuné na jednom mieste. V rámci skupiny Erste už Microsoft Dynamics CRM poznali a využívali jeho výhody. Aplikovaný bol pre prácu s veľkými korporátnymi klientmi. Aj na základe tejto skúsenosti sa Slovenská sporiteľňa rozhodla implementovať podobné riešenie v rámci banky pre segment SME.
Základom riešenia pre riadenie vzťahov s firemnými klientmi Slovenskej sporiteľne je platforma Microsoft Dynamics CRM 2013. Ide o systém, ktorý umožňuje komplexný pohľad na klienta a zároveň ponúka robustnú platformu pre ďalší rozvoj CRM funkcionalít ako aj jej integráciu s inými aplikáciami.
- Slovenská sporiteľňa získala vo veľmi krátkom čase plnohodnotné riešenie pre riadenie vzťahov s firemnými klientmi zo segmentu SME,
- vyššia prehľadnosť dát formou komplexného 360° pohľadu na zákazníka a rýchlejší prístup k nim,
- spojenie štandardného Microsoft Outlook s Microsoft Dynamics CRM 2013 a možnosť ich synchronizáci,
- riešenie umožňuje jednoduché vyhľadávanie, prehľad a výber súčasných aj potenciálnych klientov, zisťovanie stavu obchodných príležitostí a zoznam plánovaných a uskutočnených aktivít,
- vďaka nášmu riešeniu sa podarilo zapojiť produktové útvary priamo do starostlivosti o firemného klienta.