CRM systém pre riadenie predaja lízingových produktov
Nakoľko v spoločnosti S Slovensko chýbal jednotný systém riadenia obchodných aktivít, vedenie spoločnosti sa rozhodlo pre implementáciu centrálneho riešenia. Po zvážení mnohých výhod online riešenia sa spoločnosť rozhodla pre nasadenie Microsoft Office 365 a Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM). Vďaka dodanému riešeniu získala spoločnosť systém, ktorý slúži pre efektívne manažovanie predaja lízingových produktov.
Implementované riešenie umožňuje používateľom:
- efektívne manažovať celý obchodný proces, úlohy a obchodné príležitosti;
- mať prehľad o zákazníkoch, a to vďaka 360-stupňovému pohľadu na všetky dôležité dáta;
- evidovať súčasných aj potenciálnych zákazníkov v jednom systéme;
- pristupovať k údajom odkiaľkoľvek a z ktoréhokoľvek zariadenia;
- zaznamenávať všetky príležitosti v centrálnom systéme;
- sledovať stav obchodných ponúk a vyhodnocovať ich;
- mať manažérsky pohľad na fungovanie obchodných procesov;
- zautomatizovať biznis aktivity;
- vytvárať a manažovať mailingové kampane.
Projekt bol riadený agilnou metódou. Konečnými používateľmi riešenia sú obchodný tím a tím back office.