Intranetové riešenie
Začiatok projektu: September 2015
Dĺžka projektu: 3 mesiace
Spoločnosť EGIT využívala na spoluprácu svojich zamestnancov intranetové riešenie postavené na platforme Microsoft SharePoint 2010. Vzhľadom na morálne zastaranie tejto platformy, ako aj nedostačujúce funkcionality sa spoločnosť rozhodla pristúpiť k vybudovaniu celého systému nanovo.
Okrem toho hľadala spôsob, ako zamestnancov nadchnúť k práci s týmto interným systémom, aby boli ešte viac motivovaní využívať v plnej miere možnosti, ktoré Intranet poskytuje.
Nové intranetové riešenie plní nasledovné funkcie:
- Nástroj na kolaboráciu, na projektoch pre interných i externých spolupracovníkov.
- Silná informačná databáza, tzv. interná Wiki, ktorá funguje ako základný nástroj pre orientáciu vo vnútrofiremnom svete.
- Systém na riedenie vzdelávania zamestnancov.
- Nástroj na manažovanie zamestnaneckých eventov, akými sú voľnočasové aktivity, party, grilovačky, team-buildingové akcie a podobne.
- Erste locations – časť prinášajúca informácie najmä pre zamestnancov cestujúcich na služobné cesty do iných krajín v ktorých pôsobí skupina Erste.
- Komunitné stránky ako ďalší komponent celkového riešenia majú za cieľ spájať ľudí tak po pracovnej, ako aj voľnočasovej stránke.
- News portal, ktorý tvorí vstupnú bránu do sveta informácií a noviniek v rámci celej skupiny. Základnou zmenou oproti klasickému zverejňovaniu noviniek je fakt, že zamestnanci sami môžu vytvárať novinky.
Novým riešením klient získal nasledujúce benefity:
- Klient v krátkom čase získal moderný nástroj na kooperáciu medzi zamestnancami pri práci na projektoch.
- Vďaka zaujímavému používateľskému rozhraniu a podnetnému dizajnu sú používatelia viac motivovaní k práci so systémom, čím sa zvýšila ich efektivita pri spolupráci na projektoch.
- Všetci zamestnanci si môžu jednoducho vyhľadávať potrebné informácii v informačnej databáze, tzv. wiki, čo umožňuje lepšiu pripravenosť a informovanosť každého člena tímu – od nováčika až po vedúceho manažéra.
- Napomohli sme k tzv. work-life balance prístupu v spoločnosti vďaka komunitným stránkami portálu, prostredníctvom ktorého si môžu zamestnanci plánovať aj svoje spoločné voľnočasové aktivity.
- Nové intranetové riešenie prinieslo úplne nové funkcionality, akými sú Manažment školení a Manažment udalostí.
- Nový systém je postavený na Microsoft Sharepoint 2013, čím klient získal najmodernejišie možné riešenie.