Moderný CRM systém pre BDO Slovensko
Spoločnosti BDO sme dodali centrálny CRM systém pre riadenie biznis aktivít. Riešenie prepojilo dáta z Excel súborov a z viacerých aplikácií, ktoré sa historicky používali v BDO. Projekt sme zrealizovali za krátky čas vďaka jeho riadeniu agilnou metódou a maximálnemu využitiu funkcionalít „out-of-the-box“ riešenia so snahou minimalizovať náročné integrácie a programátorské úpravy.
Implementované riešenie svojim používateľom prinieslo:
- centralizovaný systém pre manažment biznis aktivít spoločnosti;
- 360-stupňový pohľad na všetky zákaznícke údaje a komunikačnú históriu;
- efektívne sledovanie obchodného procesu (od vzniku leadu, cez obchodné príležitosti až po uzavretie obchodu);
- prístup k dôležitým informáciám odkiaľkoľvek a z ktoréhokoľvek zariadenia;
- odstránenie biznis rizík;
- tvorba komplexnejších reportov v budúcnosti;
- generovanie Excel reportov, ktoré nevyžaduje manuálne zadávanie údajov;
- možnosť pripravovať dokumenty podľa Word šablón s automatickým predvyplnením údajov.
CRM systém poskytuje možnosť flexibilného rozvoja akýchkoľvek ďalších požiadaviek zákazníka.