Time Tracking systém
Začiatok projektu: Máj 2011
Time Tracking systém je rozšírením už implementovaného Help Desk systému, ktorého výraznou pridanou hodnotou je meranie a manažovanie času riešenia jednotlivých požiadaviek a incidentov. Zákazník tak získal sofistikovaný nástroj na vyhodnocovanie efektívnosti času jednotlivých riešiteľov a získal tak podklady pre manažérske rozhodnutia.
HelpDesk systém
Začiatok projektu: December 2008
Pred zahájením projektu pre implementáciu centrálneho HelpDesk systému sa v spoločnosti Allianz Business Services používalo niekoľko heterogénnych systémov na zber klientských požiadaviek. Tieto však neboli užívateľsky prívetivé a množstvo požiadaviek bolo zasielaných na centrálny email, odkiaľ boli manuálne priradzované osobám kompetentným za ich vyriešenie. Nami realizované riešenie zásadným spôsobom zmenilo kvalitu a systém práce pracovníkov HelpDesku a umožnilo vyriešiť väčšie množstvo servisných incidentov za výrazne kratší čas.
Ocenenia:
- Microsoft Idustry Award 2009 Winner – najinovatívnejší prístup využitia Microsoft Dynamics CRM v praxi