Na jar tohto roku sme vám priniesli súhrn noviniek, ktoré súviseli s prvou veľkou tohtoročnou aktualizáciou produktov Dynamics 365 a Power Platform. V tomto článku sa zameriame na jesennú aktualizáciu, ktorá tak isto prináša mnohé vylepšenia.

V súčasnej veľmi náročnej situácii, keď celá krajina bojuje s druhou vlnou koronavírusu, občania Slovenskej republiky viac ako inokedy ocenia bezprostrednú finančnú pomoc štátu v rámci jeho podporných schém. Manažment schém finančnej pomoci nie je úplne triviálny mechanizmus a vyžaduje podporu informačného systému.

CRM riešenie dokáže zefektívniť riadenie nielen obchodných a marketingových aktivít, ale aj činností v iných oblastiach. Tento komplexný nástroj spoločnosti Microsoft pomáha manažovať napríklad aj servisných technikov v teréne či agendu ľudských zdrojov.

Jeseň so sebou prináša zmeny vo vedení našej spoločnosti. Riadenie obchodných aktivít v oblasti štátnej a verejnej správy, finančníctva, utilít a v SME sektore budú mať na starosti jednotliví členovia nášho vrcholového manažmentu.

Manažment spoločnosti YIT Slovakia mal záujem o zefektívnenie procesu pripomienkovania a schvaľovania zmlúv, čo sa nám podarilo dosiahnuť nasadením aplikácie postavenej na platforme SharePoint Online.

Životný cyklus obchodného prípadu možno mať pod kontrolou vďaka centrálnej CRM aplikácii. Neprepojené systémy totiž poskytujú len obmedzený pohľad na zákazníka, čím obchod stráca dôležité väzby. CRM aplikácia postavená na platforme Microsoft Dynamics 365, okrem upratania dát a zefektívnenia práce s nimi, dokáže priniesť aj prehľad o stave biznisu a jeho budúcom vývoji.

Spoločnosť Microsoft patrí podľa poprednej výskumnej a poradenskej spoločnosti Gartner medzi lídrov v oblasti aplikačných platforiem, ktoré nevyžadujú robustné kódovanie. Práve Microsoft Power Platform je typickým príkladom platformy, pomocou ktorej možno vybudovať aplikácie jednoducho a v relatívne krátkom čase.