Referencie

Tipos logo

Obchodná spoločnosť TIPOS, národná lotériová spoločnosť, bola založená v roku 1992 a zaoberá sa predovšetkým prevádzkovaním lotériových a hazardných hier, prostredníctvom siete kamenných obchodno-prevádzkových miest, ako aj internetu. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo financií Slovenskej republiky. Medzi našich stabilných klientov patrí spoločnosť TIPOS už od roku 2004.

Natívna aplikácia pre Windows 10

Začiatok projektu: Jún 2016

Natívna aplikácia Tipkurz pre Windows 10 umožňuje pohodlné tipovanie prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia fungujúce na platforme Windows 10. Používateľom poskytuje neustály prehľad o najdôležitejších športových udalostiach, zobrazuje v reálnom čase najdôležitejšie zápasy a poskytuje možnosť filtrovať jednotlivé podujatia na základe typu športu a ligy.

Národná bločková lotéria

Začiatok projektu: September 2013

Dĺžka projektu: 3 mesiace
Na podporu svojich priorít sa Ministerstvo financií rozhodlo zrealizovať inovatívny a v západnom svete doteraz nerealizovaný projekt Národnej bločkovej lotérie.

Primárnym cieľom projektu bolo zefektívniť výber DPH elimináciou podvodného správania niektorých obchodníkov, ktorí nevydávali alebo nesprávne vydávali bločky pri nákupoch v obchodoch a za realizáciu služieb. Ich zákazníci, de facto občania Slovenskej republiky, boli motivovaní aktívne si pýtať pokladničné bločky. Tieto si mohli následne registrovať v systéme Národnej bločkovej lotérie a vyhrať atraktívne ceny, od finančnej odmeny až po auto. Realizáciou poverilo štátom vlastnenú obchodnú spoločnosť TIPOS,národná lotériová spoločnosť, a. s.

Naša spoločnosť pripravila webovú aplikáciu na registráciu bločkov a hráčov. Vzhľadom na súčasné trendy využívania mobilných aplikácií sme pripravili aj verzie pre operačné systémy Android, Apple iOS a Microsoft Windows Phone. Riešenie bolo hostované v datacentre významného telekomunikačného operátora a bolo pripravené na extrémnu záťaž (v 1. deň spustenia bolo v špičke o 19.30 hod. súčasne pripojených vyše 30 000 používateľov).

  • popularizácia myšlienky férového prístupu obchodníkov k DPH,
  • za minimálne náklady sa občania SR stali kontrolórmi výberu DPH,
  • sedemnásobné zvýšenie počtu podnetov na kontroly za prvý mesiac prevádzky,
  • prístup prostredníctvom webovej platformy aj mobilných aplikácií,
  • NBL patrí medzi najsťahovanejšie a veľmi dobre hodnotené mobilné aplikácie na slovenskom trhu.
Stiahnuť prípadovú štúdiu (pdf)