
Cloudová služba Car Repair Planer na manažment autoservisu
Začiatok projektu: Apríl 2012
Autorizovaný servis FordCentrum optimalizoval pracovné vyťaženie autoklampiarov a lakovačov. Car Repair Planner, služba spoločnosti Millennium, prevádzkovaná v klaudovom riešení Windows Azure, centrálne plánuje priebežné denné pracovné vyťaženie a sprístupňuje ho pracovníkom.
Klampiari a lakovači počas práce majú možnosť orientovať sa prostredníctvom veľkoplošnej obrazovky umiestnenej v dielni. Bezprostredne po ukončení prác na zákazke vedia, aké auto a aká činnosť bude nasledovať. Na základe následnosti prác si pracovníci vedia dohodnúť vzájomnú koordináciu a odovzdávanie vozidiel. Majster dielne nemusí do týchto činností vstupovať a samotné servisné práce budú prebiehať plynulo a koordinovane.
Ako klient je pre všetky role potrebný iba internetový prehliadač. Ford nemá žiadne neplánované náklady do IT infraštruktúry a platí len mesačné poplatky za používanie.