Automatizácia e-mailových kampaní v CRM systéme
Spoločnosti Patria Finance sme dodali inovatívne riešenie na efektívne riadenie e-mailových kampaní priamo do prostredia CRM, s dlhodobým cieľom automatizovať marketingové aktivity. Jedná sa o riešenie položené na platforme Microsoft Dynamics 365 s rozšírením o nástroj na marketingovú automatizáciu ClickDimensions.
Automatizácia marketingu zlepšuje komunikáciu so zákazníkom, poskytuje lepší pohľad na výkonnosť kampaní a vedie k zvýšeniu predajov v krátkom čase. Projekt začal zavedením riešenia na riadenie e-mailových kampaní, ktoré si Patria dokáže po novom realizovať end-to-end vo vlastnej réžii – od jednoduchej prípravy mailing listu a dizajnu až po jeho exekúciu a vyhodnotenie. Prehľadný reporting poskytuje cennú spätnú väzbu o miere doručenia, otvorenia či prekliku.
Ako lokálny partner spoločnosti ClickDimensions pre český a slovenský trh sme riešenie dokázali nasadiť a pilotne otestovať v rekordne krátkom čase. Prvá fáza, e-mail marketing, bola spoločnosti Patria Finance dodaná v priebehu jedného mesiaca.
Benefity, ktoré Patrii prinesie e-mail marketing v CRM systéme:
- zrýchlenie prípravy a exekúcie marketingových aktivít;
- jednoduché vytvorenie šablóny e-mailu cez intuitívny editor či mailingového listu, priamo v známom prostredí CRM systému;
- zhromaždenie dát a ich aktívne využívanie pre cielenejšiu a osobnejšiu komunikáciu;
- efektívnejšie oslovenie v správnom čase so správnou ponukou;
- úsporu času manažmentu vďaka prehľadnému reportingu merateľných metrík;
- prepojenie marketingových a obchodných dát a aktivít;
- personalizácia a lepšie zacielenie marketingovej komunikácie na správnych zákazníkov;
- zlepšenie celkového dojmu zákazníka z formy oslovenia a komunikácie;
- získavanie cennej spätnej väzby od zákazníkov;
- potenciál ponúknuť do budúcna komplexné riešenie a možnosť zautomatizovať procesy.