CRM systém pre Erste Private Banking
V Erste Private Banking sme implementovali moderný CRM systém, ktorého hlavným cieľom je zvýšiť rýchlosť a kvalitu obsluhy klientov z oblasti privátneho bankovníctva. Dodali sme centrálny systém, vďaka ktorému sú všetky údaje na jednom mieste. K dôležitým informáciám je možné sa dostať z akéhokoľvek zariadenia, kdekoľvek a kedykoľvek.
CRM systém priniesol používateľom mnohé benefity:
- jednoduchšie riadenie obchodných aktivít,
- klientsku kartu, ktorá obsahuje údaje o klientoch či o aktuálnej situácii na investičnom trhu,
- upozornenia prostredníctvom notifikácií,
- zjednotenie biznis komunikácie,
- možnosť zaznamenať zápisy zo stretnutí a plánovanie aktivít,
- využitie marketingových funkcionalít.
Systém je postavený na platforme Microsoft Dynamics CRM a na pozadí integrovaný s ostatnými systémami banky. Riešenie bolo nasadené pomocou agilnej metodiky. CRM systém využívajú privátni bankári, podpora predaja a back office tím.