CRM systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi
Začiatok projektu: Október 2013
Absencia efektívneho nástroja na riadenie vzťahov so zákazníkmi viedlo k rozhodnutiu ČMSS implementovať CRM systém, pričom sa strategicky rozhodla pre Microsoft Dynamics CRM. Jeho implementácia prebiehala v rámci náhrady všetkých hlavných bankovných systémov, ktorý je označovaný ako „Program CBS“ (Core Banking System).
Najväčšia stavebná sporiteľna v Českej republike získala nástroj, ktorý zamestnancom poskytuje tzv. 360-stupňový pohľad na svojich klientov a na všetky klientské dáta a zároveň fllexibilnú platformu na ďalší rozvoj systému. Z dlhodobého hľadiska bude viesť toto rozhodnutie sporiteľne nielen k efektívnejšiemu riadeniu vzťahov so svojimi klientmi, ale aj k zníženiu nákladov na softvérové riešenia.
Stiahnuť prípadovú štúdiu (pdf)